piątek, 3 lutego 2012

Nie wiem od czego by tu zacząć, hmmm ...   Kocham rękodzielnictwo, zabawę kartkami czyli scrapbooking, szycie, filcowanie itp. Nie jestem w tym świetna, nie wiem nawet czy dobra, nie zawsze jestem zadowolona ze swojego dzieła ale mam to w nosie, robię to z pasji i nie zamierzam przestać a wręcz przeciwnie zamierzam się rozwijać.

W tym poście zaprezentuje różne twórczości z początku mojej przygody z tym tematem, to są pierwsze moje prace mówię o nich krzywulcowe.

  KARTKI




BRELOCZKI  czy coś, w każdym razie walentynkowe:



COŚ Z NICZEGO:

                                        obraz z ramy na szybę z drzwi



donica z paneli podłogowych



ZAKŁADKI





Jest ich znacznie więcej ale myślę że już starczy.



                                                                                                                                         

                                                                                                                                         


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz