piątek, 3 lutego 2012

"Rozwój"

Zacznę od tego że spadł ŚNIEG juuupiiiii!!!  Czekam jak na szpilkach na koniec zajęć szkolno-przedszkolnych by zabrać małolatów na szaleństwa śniegowe :))))
A teraz wracam już do tego co chciałam napisać.

Otóż,  piszemy tego bloga w formie albumu, pamiętnika  by utrwalić chwilę które gdzieś tam ulatują.
To co mnie boli to to że poświęcamy a raczej ja poświęcam tej stronie za mało czasu, przeglądając strony naszego bloga a nie jest ich wcale tak wiele, mam niedosyt i to spory. Są tu wyrwane jakieś chwile i zdjęcia z naszego życia,  spacerki, wyjazdy itp.  a to nie jesteśmy cali MY.
Bo przecież mamy pasje i zainteresowania które spełniamy,  których tu nie ma a być powinny.
Postaram się rozwinąć tego bloga, powoli i stopniowo będziemy się bardziej otwierać "obnażać" nasze private.
Marzy mi się żeby pod tym adresem tętniło życie ( przewijający się czytelnicy zostawiający ślad po sobie ) i od razu nasuwa się pytanie czy jesteśmy na tyle interesujący żeby ludzie chcieli nas czytać?
hmmm.
A więc ROZWÓJ, dodaję dwie zakładki  " TWÓRCZOŚĆ DZIECIĘCA" I  "MAMA PO GODZINACH"
co z tego wyniknie, zobaczymy.

Póki co, idę się ubierać bo godzina zero się zbliża, wieczorem wrzucę posty odnośnie nowych zakładeczek .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz